Palveluehdot – Alpha Process

Verkkokaupan yhteystiedot

Alpha Process (Mindential)
Y-tunnus 2954312-1
Sähköposti: info@alphaprocess.fi
Postiosoite: Kauppakartanonkatu 11, 00930 Helsinki

Palveluehdot

Viimeksi päivitetty: 1.5.2025

1. Valmennuspalveluiden ehdot

1.1. Luottamuksellisuus ja tietosuoja

Alpha Processin tarjoamat valmennuspalvelut perustuvat luottamuksellisuuteen ja asiakkaan yksityisyyden suojaamiseen. Asiakkaan tiedot käsitellään huolellisesti, ja Alpha Processin ammattilaisilla on vaitiolovelvollisuus asiakkaan henkilöllisyyden ja palveluissa käsiteltyjen asioiden suhteen. Sekä asiakas että ammattilainen sitoutuvat tietojen luottamukselliseen käsittelyyn. Asiakas ei saa ilman kirjallista lupaa äänittää, videoida tai muuten tallentaa valmennusistuntoja eikä julkaista siihen liittyvää materiaalia.

1.2. Työskentelyilmapiiri ja vuorovaikutus

Asiakkaan työskentelyyn liittyviä asioita käsitellään luottamuksellisessa ja arvostavassa ilmapiirissä. Alpha Processin ammattilainen, oli kyseessä, valmentaja tai muu asiantuntija, sitoutuu avoimeen vuorovaikutukseen, joka tukee asiakkaan tavoitteiden saavuttamista. Yhteistyössä huomioidaan asiakkaan yksilölliset tarpeet ja tavoitteet.

1.3. Palaute ja kehittäminen

Asiakkaalla on mahdollisuus antaa palautetta joko istunnon lopussa / valmennuksen lopussa viestillä. Alpha Process arvostaa palautetta ja pyrkii kehittämään palveluita asiakkaiden tarpeiden ja toiveiden pohjalta. Palautteen avulla vahvistetaan asiakkaan ja ammattilaisen välistä yhteistyötä ja luottamusta.

1.4. Peruutukset ja muutokset

1.4.1. Keskeyttämisoikeus

Asiakkaalla on oikeus keskeyttää valmennusprosessi milloin tahansa. Keskeytystilanteessa asiakas ja ammattilainen keskustelevat päätöksen syistä ja pyrkivät löytämään ratkaisun. Tälle keskustelulle varataan vähintään 30 minuuttia, ja se laskutetaan hinnaston mukaisesti. Myös ammattilaisella on oikeus keskeyttää työskentely, jos tilanne vaatii muuta asiantuntemusta tai jos asiakas käyttäytyy epäasiallisesti.

1.4.2. Ajan siirtäminen ja peruutukset

Asiakas voi siirtää varatun ajan (zoom / lähitapaaminen) yhden kerran, mikäli siirto tehdään vähintään 7 vuorokautta ennen sovittua ajankohtaa. Alle 7 vuorokauden sisällä tehdyistä peruutuksista tai ajan siirroista peritään täysi maksu, eikä uutta aikaa voida tarjota ilman lisäkustannuksia.

1.4.3. Sairastapaukset

Mikäli asiakas sairastuu 24 tunnin sisällä ennen varattua valmennusaikaa ja toimittaa siitä lääkärintodistuksen, uusi aika voidaan sopia ilman lisäkustannuksia. Tällöin maksua ei peritä uudestaan, ja uusi tapaamisaika järjestetään mahdollisimman pian molemmille osapuolille sopivana ajankohtana.

1.4.4. Valmentajan peruutukset

Jos valmentaja joutuu siirtämään varatun ajan esimerkiksi sairastumisen tai muun syyn vuoksi, hän pyrkii järjestämään uuden ajan mahdollisimman pian, jotta asiakkaan palvelu voi jatkua keskeytyksettä.

1.5. Vastuunrajoitus ja vastuuvapauslausekkeet

Alpha Processin tarjoamat ratkaisukeskeiset valmennuspalvelut ovat suunniteltu tukemaan asiakkaan henkilökohtaista hyvinvointia ja kehitystä. Nämä palvelut eivät kuulu virallisen terveydenhuollon piiriin tai Valviran valvontaan. Palvelut keskittyvät asiakkaan nykytilanteeseen ja ratkaisujen löytämiseen.

1.5.1. Vastuuvapaus palveluiden tuloksista

Alpha Process ei takaa tiettyjä tuloksia valmennuksen aikana tai sen jälkeen. Asiakkaan hyvinvointi ja kehitys riippuvat asiakkaan omasta aktiivisuudesta ja sitoutumisesta prosessiin. Palvelut eivät korvaa muuta terveydenhuollon ammattilaisten hoitoa, ja tarvittaessa asiakas voi hakea lisätukea terveydenhuollosta.

1.5.2. Ylivoimaisen esteen vastuuvapaus

Alpha Process ei ole vastuussa palveluiden keskeytyksistä tai saatavuuden heikkenemisestä ylivoimaisen esteen (force majeure) tilanteissa, kuten luonnonkatastrofit, sota, lakot tai muut odottamattomat tapahtumat. Nämä voivat estää palveluiden tarjoamisen tai vaikuttaa niiden laatuun, mutta ovat ulkopuolisia tekijöitä, joihin Mindential ei voi vaikuttaa.

1.6. Tekniset ongelmat ja etäpalvelut

Alpha Processin palveluiden käyttö edellyttää toimivia laitteita ja luotettavaa verkkoyhteyttä. Asiakkaan vastuulla on huolehtia siitä, että hänen käyttämänsä laitteisto ja internet-yhteys soveltuvat etäpalveluihin ja puhelinsovellukseen. Alpha Process ei vastaa teknisistä ongelmista, jotka johtuvat asiakkaan laitteiden, yhteyksien tai ohjelmistojen puutteista.

1.6.1. Etäpalvelut ja chat-tuki

Kuukausitilausasiakkailla on käytössään chat-tuki Alpha Process puhelinsovelluksen kautta. Chat-tuki on lisäpalvelu, joka tarjoaa nopean yhteyden valmentajaan lyhyiden ja selkeiden kysymysten käsittelyyn. Huomioithan, että chat-tuki ei korvaa videotapaamisia. Valmentaja vastaa viesteihin työaikojen puitteissa, ja vastausaika on enintään 24 tuntia. Etäpalveluiden teknisten vaatimusten osalta asiakkaan tulee varmistaa, että hänen laitteensa ja verkkoyhteytensä toimivat moitteettomasti. Alpha Process ei vastaa ongelmista, jotka estävät palvelun käytön tai heikentävät sen laatua.

1.7. Asiakasmateriaalit

Valmennusistunnoissa syntyvät asiakasmateriaalit, kuten muistiinpanot ja harjoitukset, säilytetään valmentajan toimesta, ellei asiakas erikseen pyydä niiden luovuttamista itselleen. Valmentajalle jäävät kirjalliset aineistot ja muut työt säilytetään asianmukaisella tavalla turvallisesti lukittavassa kaapissa tai muussa suojatussa tilassa. Nämä materiaalit hävitetään yhden kuukauden kuluttua valmennuksen päättymisestä, ellei asiakkaan kanssa ole sovittu toisin. Asiakirjojen ja muun materiaalin hävittäminen tapahtuu asianmukaisella tavalla, kuten polttamalla tai paperisilppurilla, jotta varmistetaan asiakkaan yksityisyyden suoja.

2. Toimitusehdot

2.1 Tilaaminen

Verkkosivuillamme voit valita haluamasi tuotteet, kuten valmennuspalvelut sekä verkkokurssit, webinaarit ja workshopit. Palveluiden ostaminen tapahtuu siten, että asiakas ottaa puhelun valmentajan kanssa ja valitsee haluamansa palvelun, jonka jälkeen valmentaja alkaa räätälöimään asiakkaalle valmennuspakettia asiakkaan tarpeiden mukaan.

Puhelimitse tehty sopimus ja sen sitovuus:
Mikäli asiakas ilmaisee puhelun aikana haluavansa aloittaa valmennuksen ja valmennuksen räätälöinti aloitetaan tämän perusteella, katsotaan sopimus sitovaksi. Asiakas hyväksyy, että palvelun toteutus alkaa välittömästi hänen pyynnöstään, jolloin peruuttamisoikeus ei enää ole voimassa kuluttajansuojalain (KSL 6:16 §) mukaisesti. Tämä koskee yksilöllisesti räätälöityjä palveluita, joiden tuottaminen alkaa ennen 14 päivän peruuttamisajan päättymistä. Asiakkaalle kerrotaan suullisesti ennen ostopäätöstä palvelun sisällöstä, hinnasta, sopimusjaksosta ja sitovuudesta.

2.2. Maksaminen

Maksupalvelutarjoaja Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
paytrail.com/kuluttaja/tietoa-maksamisesta

Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden toimittajana asiakkaalle. Verkkokauppa huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä sekä itse määrittelemistään muista velvoitteista. Jos haluat reklamoida tai palauttaa tuotteen, sinun kannattaa olla yhteydessä suoraan verkkokauppaan, josta tuote on tilattu.  

Pankkimaksut

Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet. Voit maksaa Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Oma Säästöpankin, Osuuspankin, POP-pankin, Säästöpankin, S-pankin ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla. Tiliotteellasi maksunsaajana näkyy Paytrail Oyj, me välitämme maksusi verkkokauppiaalle. Verkkokaupasta sinut ohjataan suoraan omaan pankkiisi suorittamaan maksu turvallisesti.  

Luottokorttimaksut

Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard-, Debit MasterCard - ja American Express -korteilla. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa -, MasterCard SecureCode - ja American Express SafeKey -todentamispalvelut.   Paytrail Oyj näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti suojatulla maksulomakkeella, eikä maksukortin tietoja tallenneta verkkokaupan järjestelmiin.  

Mobiilimaksutavat

Voit käyttää MobilePayta tai Siirtoa maksamiseen. Tarkista mobiilimaksujen käyttöehdot sovellusten sivuilta.
MobilePay

Ehdot ovat tarjolla MobilePayn sivuilla.
MobilePayn ehdot

Siirto

Siirto-maksuihin sovellettavat ehdot:

Lasku- ja osamaksupalvelut

Lasku- ja osamaksupalveluita tarjoaa Walley. Lue rahoitusyhtiökohtaiset ehdot hyväksyessäsi maksun.  

Walley

Walleyn maksupalveluihin sovellettavat ehdot:

 

Kauppa

Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.   Mikäli tapahtuu force majeure -tilanne, kuten luonnonkatastrofi, sota tai muu odottamaton tapahtuma, joka estää palveluiden tarjoamisen tai toimitusten suorittamisen, Alpha Process ei ole vastuussa tällaisista esteistä.   Lisäksi, mikäli tekniset virheet tai muut häiriöt vaikuttavat palveluiden saatavuuteen tai toimintaan, Alpha Process ei vastaa tällaisista ongelmista, jotka estävät asiakkaita käyttämästä tarjottuja palveluita.   Alpha Process pidättää oikeuden tehdä tarvittaessa muutoksia koulutuksen ajankohtaan tai perua koulutuksen. Muutoksista ilmoitetaan osallistujille ilmoittautumisen yhteydessä annettuihin yhteystietoihin. Mikäli uusi ehdotettu ajankohta ei sovi osallistujalle tai jos koulutus perutaan, maksut palautetaan. Muutokset astuvat voimaan, kun niistä on lähetetty ilmoitus ilmoittautuneille. Alpha Process ei myöskään vastaa osallistujien mahdollisista teknisistä ongelmista.

Kuukausitilausten maksaminen

Kuukausitilaukset maksetaan kuukausittain tai etukäteen sovitun sopimusjakson mukaisesti. Asiakas sitoutuu maksamaan kuukausitilauksensa koko tilausjakson ajalta (esim. 3, 6 tai 12 kuukautta) riippumatta siitä, hyödyntääkö hän tilaukseen sisältyviä palveluita. Sopimuksen mukainen maksamaton summa voidaan tarvittaessa siirtää perintään.

2.3.1. Verkkokurssit ja sähköiset palvelut

Verkkokurssit ovat heti käytettävissä maksun jälkeen, ellei toisin mainita. Kun asiakas maksaa verkkokurssin, hän saa välittömästi pääsyn kurssimateriaaleihin ja voi aloittaa oppimisen omassa tahdissaan. Muita verkkokaupassamme saatavilla olevia tuotteita, kuten workshopit ja webinaarit, eivät välttämättä ole heti käytettävissä, sillä ne järjestetään tiettyinä päivinä. Kun asiakas ilmoittautuu näihin tilaisuuksiin, hän saa lisätietoja tapahtumista ja osallistumismahdollisuuksista.

2.3.2. Käyttöehdot sähköisesti toimitettaville palveluille

Kun palvelut, kuten verkkokurssit tai webinaarit, toimitetaan sähköisesti, toimitus katsotaan tapahtuneeksi, kun asiakkaalle on annettu pääsy materiaaleihin tai tapahtumaan liittyviin linkkeihin. Palvelu katsotaan käytetyksi, kun asiakas saa pääsyn kyseisiin sisältöihin. Mikäli asiakas kohtaa teknisiä ongelmia palveluiden käytössä, suositellaan ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun.

2.3.3. Ongelmatilanteet ja yhteydenotto

Jos kohtaat ongelmia tai kysymyksiä palveluiden käytössä, ota rohkeasti yhteyttä asiakaspalveluumme. Tässä numerointi on selkeytetty, ja uudet lisäykset on yhdistetty loogisesti aiempiin kohtiin.

2.4. Palautusoikeus ja asiakaspalautus

2.4.1. Palautusoikeus kuluttajasuojalain mukaisesti

Asiakkaalla on 14 vuorokauden palautusoikeus kuluttajansuojalain mukaisesti. Mikäli tilauksesi sisältää räätälöityjä palveluita, kuten valmennuspalveluita, palautusoikeus ei kuitenkaan koske näitä palveluja, koska ne on suunniteltu yksilöllisesti asiakkaan tarpeiden mukaan. Verkkokursseista, webinaareista ja workshopeista, jotka tapahtuvat tiettyinä päivinä, voit peruuttaa osallistumisesi 14 päivän sisällä, mutta huomioithan, että peruutus on mahdollista vain ennen palvelun alkamista. Verkkokursseilla, jotka ovat heti saatavilla maksun jälkeen, ei ole myöskään palautusoikeutta, sillä asiakas saa heti käyttöoikeuden kurssiin. Mikäli asiakas ei pääse käsiksi verkkokurssiin, on hänen ilmoitettava asiasta verkkokaupalle viipymättä.

2.4.2. Asiakaspalautus ja -tuki

Alpha Processin asiakaspalveluun voi ottaa yhteyttä kaikissa kysymyksissä tai ongelmissa sähköpostitse osoitteeseen info@alphaprocess.fi - Pyrimme vastaamaan asiakaspalautteisiin kolmen arkipäivän kuluessa. Jos sinulla on kysyttävää palautusoikeudesta tai haluat tehdä palautusilmoituksen, olethan yhteydessä verkkokauppaamme saadaksesi tarkempia ohjeita.

2.5. Muutokset palveluihin ja hintoihin

Alpha Process pidättää oikeuden tehdä muutoksia tarjoamiensa palveluiden hintoihin, sisältöön ja saatavuuteen ilman ennakkovaroitusta. Kaikki hinnanmuutokset, palvelujen sisältöön kohdistuvat muutokset tai palveluiden saatavuuden muutokset astuvat voimaan sen jälkeen, kun asiasta on ilmoitettu asiakkaalle. Muutokset eivät kuitenkaan vaikuta jo tehtyihin ja maksettuihin tilauksiin, ellei asiakas erikseen hyväksy muutoksia. Kaikki hinnat sisältävät alv. 25,5%.

2.5.1. Kuukausitilaus

Alpha Process tarjoaa joustavia kuukausitilauksia, jotka sisältävät valmennustapaamisia, chat-tuen puhelinsovelluksen kautta sekä mahdollisuuden saada tilanteeseen sopivia tehtäviä. Kuukausitilauksessa asiakas sitoutuu koko tilausjakson ajaksi valittuun sopimukseen (esim. 3, 6 tai 12 kuukautta).

2.5.2. Sitovuus ja maksuehdot

Tilaus on sitova, ja asiakas on velvollinen suorittamaan kaikki tilauksen mukaiset maksut sopimusjakson loppuun asti. Mikäli asiakas ei suorita maksua eräpäivään mennessä, Alpha Processilla on oikeus keskeyttää chat-tuki ja muut palvelut, kunnes maksut on hoidettu. Maksamattomat erät voidaan siirtää perintään, mikäli asiakas ei noudata maksuehtoja.